Harta locurilor de pescuit: hartapescar.ro

De nişe ale afacerilor online se vorbeşte atât în blogging, cât şi în afiliere indiferent de domeniul abordat. Unele nişe au potenţial de dezvoltare, alte nişe nu se bucură de aceeaşi atenţie ca IT, fashion sau culinar. Din spate vin puternic sub-nişe asociate cu majoritatea tipurilor de activităţi turistice, precum turismul religios sau de pescuit şi vânătoare. Harta locurilor de pescuit e un instrument ce îi va bucura pe pescari.

Notă! În urma unei investiții de 30.000, hartapescar.ro a devenit Fishpointer și poate fi accesată inclusiv de pe mobil prin intermediul aplicațiilor Android și iOS.

Turismul ca nişă a afacerilor online a câştigat teren în ultimii doi ani, pe fondul creşterii rolului mediului online în vânzări. Aşa cum este firesc, pe lângă nişa turism online s-au dezvoltat sub-nişe ca aplicaţii online de localizare, un mare avânt avându-l siturile de going-out, ce listează locuri de petrecere a timpului liber.

Cumpără cartea Pescuit la răpitori în ape de șes

hartapescar.ro, un site construit pe un API Google Maps, permite localizarea locurilor de pescuit, pensiunilor şi restaurantelor din apropierea locurilor de pescuit, magazinelor cu articole de pescuit etc.

Cumpără cartea Pescuit din Deltă în Carpați

În materie de pensiuni şi restaurante, situl poate funcţiona ca un catalog online cu unităţi de cazare, percepând o taxă anuală de listare. La fel şi pentru magazinele cu articole de pescuit. Îmi e totuşi greu să cred că propietarii de pensiuni ar plăti pentru accesul la o clientelă aşa de nişată.

De la lansarea sa, în martie 2013, situl a indexat, cu ajutorul membrilor înscrişi, peste 600 de noi obiective de interes pentru pescari (estimare pe baza cifrelor raportate în comunicatul de presă), pe lângă cele 1300 deja listate la lansarea sitului.

Obiectivele amintite mai sus pot fi de interes pentru aproximativ 100.000 de pescari, ce obişnuiesc să se informeze online înainte de a-şi alege locul de pescuit.

Cele mai populare obiective sunt aduse în atenţia celor interesaţi, în momentul zoom-ului pe hartă, în funcţie de aprecierile sociale (like-uri) pe care le primesc prin intermediul Facebook.

În funcţie de locul de pescuit ales, pescarii înregistraţi pe sit pot oferi informații despre tehnici utilizate şi momelile care au prins cel mai bine în locul respectiv.

Pentru a vizualiza astfel de informaţii cei interesaţi trebuie să îşi creeze un cont de utilizator pe sit. Sistemul acesta cred că este luat în calcul pentru a susţine veridicitatea informaţiilor postate, dar şi pentru a putea controla conţinutul neadecvat şi a ţine la distanţă de locurile pitoreşti, unde se poate pescui, şi profanii, amatorii de grătare. Cu cât un utilizator este mai activ, cu cât mai multe contribuţii, cu atât mai mult câştigă autoritate. Ca pe un forum. 🙂

Cumpără cartea Pescuitul la copcă

Pentru un proiect de nişă, situl se bucură de o audienţă destul de mare, aproximativ 6000 de unici.

Pentru a ţine oportuniştii la distanţă iniţiatorii proiectului, Daniel şi George Dragne, au înregistrat şi domeniul hartapescari.ro, care direcţionează vizitatorii către numele de domeniu sub care situl a fost lansat, hartapescar.

Notă! În urma unei investiții de 30.000, hartapescar.ro a devenit Fishpointer și poate fi accesată inclusiv de pe mobil prin intermediul aplicațiilor Android și iOS.

[via pvtv.ro]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *